Only you can help us build a free scout media repository!
Please create an account to start uploading your images now.

Abuse filter log

From ScoutMedia, the free scout media repository
Abuse Filter navigation (Home | Recent filter changes | Examine past edits | Abuse log)
Details for log entry 117,068

09:26, 25 May 2022: Yadakmarket (talk | contribs) triggered filter 3, performing the action "edit" on User:Yadakmarket. Actions taken: Warn; Filter description: First edit is own user talk page, better start with something else. (examine)

Changes made in edit

[https://www.yadakmarket.com خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت]
اگر شما هم قصد خرید لوازم یدکی خودرو را دارید و به دنبال یک راه سریع و مطمئن برای انجام این کار هستید، باید بتوانید بهترین فروشنده را پیدا کنید. خوشبختانه با پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف تکنولوژی به وجود آمده است، خرید از مراکز عرضه کننده اینترنتی و آنلاین به شدت راحت شده است.


در واقع این روش خرید،  به عنوان محبوب ترین روش خرید در میان مردم کشور ما شناخته شده است. فروشگاه یدک مارکت یکی از معتبر ترین مراکز عرضه کننده اینترنتی به حساب می آید که شما می توانید با خیال راحت خرید خود را از آن ثبت کنید. خرید از یدک مارکت می تواند بازدهی زیادی برای شما داشته باشد. شما می توانید در هر نقطه از ایران، سفارش خود را از طریق یدک مارکت ثبت کنید. از جمله ویژگی های مهم یدک مارکت می توان به لیست زیر اشاره کرد.
• داشتن سرعت ارسال فوق العاده مناسب (ارسال 2 ساعته در تهران، 24 ساعته در شهر های اطراف تهران و 48 ساعته در دیگر شهر های ایران)
• ضمانت بازگشت وجه برای همه محصولات به خصوص لوازم یدکی برلیانس h220
• ارسال رایگان سفارش های 2 میلیون تومان به بالا
• تضمین اصالت و کیفیت کالا های درخواستی شما
آدرس سایت یدک مارکت: yadakmarket
پیج اینستاگرام یدک مارکت: @yadak.market

Action parameters

VariableValue
Edit count of the user (user_editcount)
0
Name of the user account (user_name)
'Yadakmarket'
Page ID (page_id)
0
Page namespace (page_namespace)
2
Page title (without namespace) (page_title)
'Yadakmarket'
Full page title (page_prefixedtitle)
'User:Yadakmarket'
Action (action)
'edit'
Edit summary/reason (summary)
''
Old content model (old_content_model)
''
New content model (new_content_model)
'wikitext'
Old page wikitext, before the edit (old_wikitext)
''
New page wikitext, after the edit (new_wikitext)
'[https://www.yadakmarket.com خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت] اگر شما هم قصد خرید لوازم یدکی خودرو را دارید و به دنبال یک راه سریع و مطمئن برای انجام این کار هستید، باید بتوانید بهترین فروشنده را پیدا کنید. خوشبختانه با پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف تکنولوژی به وجود آمده است، خرید از مراکز عرضه کننده اینترنتی و آنلاین به شدت راحت شده است. در واقع این روش خرید، به عنوان محبوب ترین روش خرید در میان مردم کشور ما شناخته شده است. فروشگاه یدک مارکت یکی از معتبر ترین مراکز عرضه کننده اینترنتی به حساب می آید که شما می توانید با خیال راحت خرید خود را از آن ثبت کنید. خرید از یدک مارکت می تواند بازدهی زیادی برای شما داشته باشد. شما می توانید در هر نقطه از ایران، سفارش خود را از طریق یدک مارکت ثبت کنید. از جمله ویژگی های مهم یدک مارکت می توان به لیست زیر اشاره کرد. • داشتن سرعت ارسال فوق العاده مناسب (ارسال 2 ساعته در تهران، 24 ساعته در شهر های اطراف تهران و 48 ساعته در دیگر شهر های ایران) • ضمانت بازگشت وجه برای همه محصولات به خصوص لوازم یدکی برلیانس h220 • ارسال رایگان سفارش های 2 میلیون تومان به بالا • تضمین اصالت و کیفیت کالا های درخواستی شما آدرس سایت یدک مارکت: yadakmarket پیج اینستاگرام یدک مارکت: @yadak.market'
Unix timestamp of change (timestamp)
1653470760